La oss hjelpe deg

NESBRU
Helsehjørnet

Symptomer

Angst / Depresjon / Kronisk sykdom / Panikk / Smerter / Sosial angst / Søvnvansker / Traumer / Utbrenthet

Metodikk

Debriefing / Gruppeterapi / Hypnose / Hypnoterapi / KBT - Kognitiv terapi / Mentaliseringsbasert terapi / Mestringsorientert terapi / Psykoedukasjon / Traumebehandling

Klientgrupper

Eldre / Ungdom / Voksne

Språk

Engelsk / Norsk

Annen erfaring og kompetanse

Organisasjonspsykolog / Psykolog

Beskrivelse

Klinisk psykolog Edgar Karlsen har fokus på mestring av stress, utbrenthet og utfordringer i egen arbeidssituasjon. IBS, irritabel tarm, magesmerter og andre funksjonelle GI lidelser. Insomni / søvnløshet. Utmattelse og utbrenthet. Smerte, hodepine og migrene. Behandler også de vanligste symptomene som angst, depresjon, panikk og fobier, uro og kroppslig ubehag.
se hjemmeside: edgarkarlsen.no

Beskrivelse

se hjemmeside: edgarkarlsen.no Vis mindre

Jeg ønsker oppfølging via:
Honorar dekkes av
Hvilket forsikringsselskap?